Colectia de poze kaulitzth.3xforum.ro
Total 4862 poze.

InapoiInainte

 
:uimit: ce dragutz din partea voastra sa ma confundati si asemanatzi cu mj si mm :uimit:  :uimit::uimit: ce dragutz din partea voastra sa ma confundati si asemanatzi cu mj si mm :uimit: :uimit: yaaaay :x :rotfl: :rotfl: in poza asta cu cine mai seman??? :rotfl: ziceti repede! verde in fata!!!! :rotfl:
16.11.200839.9KB
pozik noua:dpozik noua:d
02.05.200826.2KB
tom la mi'am dorit sa vad asta8-> picks with tomtom la pian:nebun: cat mi'am dorit sa vad asta8->
27.02.201012.2KB
9 :zzz: sunt rau la poze :zzz: sor' stie :nod: nota pt poza9 :zzz: Sunt pretentioasa rau la poze :zzz: Sor' stie :nod:
24.03.200945KB

 
cool :nebun: imagini cu tatuajecool :nebun:
09.08.200828.1KB
:d best friend):D
05.02.200822.3KB
:rotfl: vanity fair:rotfl:
04.04.200867KB
vreau o poza cu....dunjiiiiiii:nebun:
31.07.200948.1KB

 
:nebun:  :nebun:  :nebun:  :nebun: si totusi nus emo:))=)) bizo.o.:nebun: :nebun: :nebun: :nebun: si totusi nus emo:))=))
27.01.200938.6KB
:limba: picks with tokio hotel:limba:
23.01.200860.4KB
:rotfl:  :hi: 


ajung shi yo ai ai in pungi? :nebun: 
y:kre pungi? :uimit: 
m: ft!..vad vreo 300 de:rotfl: :hi: ajung shi yo acasa.... M:unde ai fost?...yayyy...ce ai in pungi? :nebun: Y:kre pungi? :uimit: M: ft!..vad vreo 300 de sacose in mana ta shi u intrebi kre? :uimit: Y:astea?..nu le am obs...shi am fugit repede in camera k sa le ascund... .... cand is din camera nu era nimeni....am inceput sa strig dupa ei...o voce ma striga de pe balcon....era bill..m o chemat shi pe mn...ajugand acolo ons k o inceput a ninge... Y: ce frumos.... B:da...shi ma cuprinde in bratze... A:mai sunt cateva zile pana la craciun!!!! :nebun: :rotfl: M:yaayy...sa luam un pom!!!! :nebun: toata saptamana ne am foit....am mai cumparat decoratziuni pt pom...brad...mancare..bautura... ............... era seara de ajun...colindatorii nu stiau cum sa mai vina...nma yo mada shi aly deschideam usa shi ii primeam.... B:moam...asta e a20a oara cand aud jingle bells T:shi a7a oara we wish you a merry christmas bill ducandu se la usa scoata capul punandu le alora... B:wah!..da voi nu stiti jingle bels ROCK? :nebun: ...apoi obs k erau fete.... X:bill?!!??!?! :nebun: Y:bill?..kre bill? :uimit: aaa....venitzi shi la anu! inchizndu le usa in fatza.... Y:may..u puteai sa te abtii? B: ma dor urechileee :rotfl: dupa aceasta discutie hotaram s ne duceam toti sa impodobim bradul... Y:yo poon stelutza in varf :zzz: :rotfl: T:fetelor...ce ar fi sa va ducetzi voi oleak sus? A:dc?? :uimit: B:asa...venitzi peste juma de ora...adik la 12 noaptea :dinti: ..................... peste juma de ora de gandire..la ce ar putea fi am coborat jos unde am ramas uimite....sub brad erau zeci de cadouri..seara perfecta de craciun...alaturi de persoana iubita.... bradul :rotfl: :rotfl: :rotfl:
22.10.200822.7KB
ay ay ay!! :nebun: bill casino photoshootay ay ay!! :nebun:
29.03.200845.3KB

 
la demachiat picks with billla demachiat
10.05.200816.7KB
cn spunea acuma 2 ani ca nu'i place sa se imbrace in haine nu vrea sa  fie pe post de semaforcn spunea acuma 2 ani ca nu'i place sa se imbrace in haine colorate?"ca nu vrea sa fie pe post de semafor" :rotfl:
10.02.200841.4KB
tom vreau o poza cu....tom
05.08.200913.2KB
levi(foto) kiss or spank??kiss..... wiliam levi(foto)
14.03.200944.9KB

 
;) picks with alexa;)
07.05.200836.2KB
totul impreuna..asculta..impreuna...
04.04.200839.1KB
da sa nu va „boo” , da ?  :wink2: alexandrada sa nu va „boo” , da ? :wink2:
19.07.200932.6KB
targu ocna:pma rog, e tara la mamaia
 :nebun: hot or nottargu ocna:Pma rog, e statiune:) judet bacau:) sweet hot la tara la mamaia :nebun:
03.12.200940.8KB

 
& tom♥:surprised:
06.01.200849.9KB
;) lafee;)
09.01.200833.5KB
:rotfl: crazy frog picks:rotfl:
12.02.200929.9KB
pe bune? :nebun: dark fairype bune? :nebun:
25.11.200946.3KB

 
srry nu prea merge  browserul la mn picks with billsrry nu prea merge browserul la mn
26.04.200844.4KB
hai datzy cu rosyy eou i am stupid hai datzi cu rosii oua cepe si cu ce mai vretzy voy...hai datzy cu rosyy
23.06.200825.3KB
eh ii o poza cu o inima vreau o poza cu....eh ii simpatic.........vreau o poza cu o inima
10.03.200917.3KB
r: ihr könnt doch alle etwas tun,
bevor wir auf der straße sitzen, 
noch keine zeit euch keine dingeR: Ihr könnt doch alle etwas tun, Bevor wir auf der Straße sitzen, Noch keine Zeit euch auszuruhen, Schon keine Dinge die uns nützen Ein Joint mit 13 ist normal, Auch rauchen ist schon fast banal, Sich zu betrinken noch dazu, Wann lässt der Alltag dich in ruh Wo solln wir hin in dieser Stadt, Die keine Möglichkeiten hat, Nur noch betreten ist verboten, Wir sind doch keine Idioten R: x2 Ihr könnt doch alle etwas tun, Bevor wir auf der Straße sitzen, Noch keine Zeit euch auszuruhen, Schon keine dinge die uns nützen inge die uns nützen Keine Arbeit und Gewalt, So wird hier keiner von uns alt, Politiker fühlen sich ganz schlau, und trozdem bleïbt der Alltag grau R: x3
26.04.200860.6KB

 
o poza cu vreau o poza cu....:-" :rotfl: vreau o poza cu acadele:nebun:
26.05.200917.7KB
semanam? :zzz: 
 :rotfl: picks with gustavsemanam? :zzz: :rotfl:
08.04.200827.5KB
:nebun:  :nebun:  :rotfl:  :rotfl:  :nebun:  :rotfl: & tom♥:nebun: :nebun: :rotfl: :rotfl: :nebun: :rotfl:
20.03.200833.3KB
audrey :nebun: 
hot :nebun: hot or notAudrey :nebun: Hot :nebun:
26.01.201030.1KB

 
uite
vreau o poza cu o tema hard rock :nebun: vreau o poza cu....Uite Vreau o poza cu o tema hard rock :nebun:
15.03.200934.8KB
cei de aici sunt slugile mele.... :rotfl:  :rotfl:  :rotfl:  :rotfl: funny tokio hotelcei de aici sunt slugile mele.... :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
09.05.200821.3KB
:zzz:  :rotfl: crazy frog picks:zzz: :rotfl:
01.12.200832KB
stiu..e mai veche poza da' e atat de :nebun:  :nebun:  :nebun: picks with billstiu..e mai veche poza da' e atat de doooooooooooolce :nebun: :nebun: :nebun:
09.05.200842.7KB

 
miroase! funny tokio hotelg:aaaa.....cum miroase!
29.01.200937.3KB
ce zicetzi de bill :nebun:  :nebun:  :nebun:  :nebun:  :nebun:  :nebun:  :hi:  :hi:  :hi:  :hi:ce zicetzi de bill tatik? dooooooooooolce :nebun: :nebun: :nebun: :nebun: :nebun: :nebun: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
06.08.200813.7KB
:rotfl:  :rotfl:  :rotfl: bill portret:rotfl: :rotfl: :rotfl:
06.04.200835.3KB
tokio hotel fur immer :nebun: picks with tokio hotelTokio Hotel fur immer :nebun:
27.06.200855.2KB
InapoiInainte